HEinz
Master
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:38, 28 Lip 2008 Temat postu: Draenei (Draenei) |
|
Rasa: Draenei (Draenei)
Frakcja: Alliance
Stolica: Exodar
Język: Eredun
Przywódca: prorok Velen
Mount: elekk (możliwe przy exalted: horse, nightsaber, ram; niemożliwe: mechanostrider)
Dostępne klasy: Hunter, Mage, Paladin, Priest, Shaman, Warrior
Raciale:
- Blessing of the Naaru - leczy cel za 50-1085 (1-70 lvl) życia przez 15 sekund, czas rzucania 1,5 sekundy, cooldown trzyminutowy - niezwykle przydatna umiejętność dla klas bez leczenia
- Gemcutting - zwiększa Jewelcrafting o 15 - maksimum staje się 390 zamiast 375 skill pointów - bardzo przydatne ze względu na fakt, iż Jewelcrafting to nowa profesja
- Heroic Presence - zwiększa szansę na trafienie atakami dla wszystkich członków drużyny o 1% - przydatne dla klas uzywających dual wield, czyli Rogue, Fury Warrior, Dual Wield Shaman, Hunter
- Shadow Resistance - resistance przeciwko Shadow zwiększone o 10 - przydatne przeciwko Warlockom oraz Shadow Priestom
Inne informacje:
Draenei to rasa pojawiająca się razem z dodatkiem Burning Crusade. Eredar była zamieszkującą świat Argus rasą, która niemal od początku istnienia zainteresowana była magią i uczyła posługiwania się nią bardzo szybko. Przywódcami Eredar byli: Archimonde, Kil'jaeden oraz Velen. Tylko ten ostatni nie przyłączył się do Burning Legionu - z racji bycia prorokiem, przewidział przyszłość i ujrzał konsekwencje. Dwójka pozostałych zamieniła podwładnych w pół-demony o mocach Warlocków. Nie było już dla nich ratunku. Garstka pozostałych (nazywająca się Draenei czyli "Uchodźcy"), którzy zaufali Velenowi, uciekła z pomocą Naaru (tajemniczej rasy, która walczyła z Legionem) do świata Draenor (czyli "Przystań Uchodźców"), który zamieszkiwali już Orkowie. Draenei zaprzyjaźnili się z nimi i poznali w ograniczonym stopniu ich rytuały i kulturę, co miało na nich wpływ (mogą być Shamanami). Dzięki swojej wiedzy o magii mogą być Mage'ami. Naaru przekazali im wiedzę i moc Światła, co sprawiło, iż są w stanie być Paladinami i Priestami. Ze względu na obrzydzenie do ciemnej strony magii, nie ma wśród nich Warlocków. Są też zbyt duzi aby móc łatwo się ukrywać - brak Rogue.
Po pewnym czasie świat Draenor nawiedził Legion i zmienił orków w krwiożercze bestie, które mordowały Draenei. Wielu nie padło ich ofiarą, ale zostało skażonych mroczną magią, która zamieniła ich w upadłych przedstawicieli swej rasy. Ponadto, Draenor (po Trzeciej Wojnie świat rozpadał się część po części i otrzymał nazwę Outland) odwiedziły poszukujące nowego domu Krwawe Elfy i podbiły dawny teren Draenei. Co więcej, uszkodziły ich statek, co zaskutkowało rozbiciem się Draenei podczas ich ucieczki, w świecie, do którego nie zamierzały w ogóle przybywać. Azeroth.
Draenei to nadzieja Blizza na balance w PvP. Ta rasa stanie się źródłem ogromnych ilości Shamanów (jako jedyna rasa w Alliance, która może ich wybrać) oraz Warriorów, których również jest mało w stosunku do olbrzymich ilości przedstawicieli tej klasy w Hordzie. Warrior będzie popularnym wyborem dla Draenei z powodu raciala, który może leczyć, co będzie znaczącym plusem dla wojownika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|