Forum www.blackriderswow.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Engineering

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.blackriderswow.fora.pl Strona Główna -> Profesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
HEinz
Master



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:45, 30 Lip 2008 Temat postu: Engineering

Engineering

typ: primary (główna)
przeznaczenie: crafting (tworzenie)
najlepiej łączyć z: Mining
produkty: weapon, gogle, upgrade broni, mechanizmy, roboty, inne

wymaga: bar, anvil, gem, cloth, leather, narzędzia, inne
uczy: engineer

master:
Buzzek Bracketswing (Gadgetzan, Tenaris)

grand masterzy (do 375):
Xyrol (Area 52, Netherstorm)
alliance: Lebowski (Honor Hold, Hellfire Peninsula)
horde: Zabig (Trallmar, Hellfire Peninsula)

dobre dla klas: każdej
dobre w ograniczony sposób dla: Huntera (amunicja, strzelby)
bonusy racial (+15 do skilla): Gnome


lista przedmiotów to wytworzenia: Engineering

Engineering to profesja, która korzysta z Mining, gdyż wymaga wielu minerałów. Produktem są różne gadżety jak np. trinket przywołujący mechaniczne stworzenia, świetnie wyglądające gogle, dynamit, bomby i roboty. Można też wytwarzać hełmy mail, amunicję i strzelby, co z pewnością przyda się Hunterowi (w szczególności Krasnalowi, gdyż ma bonus do strzelb). Gadżety charakteryzuje duża różnorodność, niektóre unieruchamiają wroga, niektóre wykrywają stealth, inne po prostu zadają obrażenia, ale jedno jest pewne - bardzo przydają się w PvP. Inżynieria się opłaca po pewnym czasie, ale opłacałaby się jeszcze bardziej gdyby nie pewna niedogodność. Mianowicie wiele przedmiotów stworzonych za pomocą Engineering wymaga od używającego odpowiedniego skilla w tejże profesji. Prościej mówiąc, znacznej części itemów z Engineering nie użyje ktoś bez Engineering.

Gdy będziemy mieli co najmniej 30 poziom i 200 skilla w engineering, będziemy mogli wybrać dla siebie specjalizację - uczyć się inżynierii goblinów lub gnomów. Wybór należy do nas i warto się zastanowić przed podjęciem decyzji. Obie specjalizacje mają interesujące wynalazki np. eksplodujący pet u goblinów czy wykrywacz stealth u gnomów.

Specjalizację wybieramy u Tinkerwiza (Ratchet, w wieży) lub Lilliama Sparkspindle'a (Stormwind). Dostajemy od nich quest, który oddajemy do Master Gnome/Goblin Engineera. Gnome znajduje się w Tinker Town (Ironforge) i Booty Bay. Goblin zamieszkuje Gadgetzan oraz Ratchet. Oferować bedą oni questy, których wykonanie spowoduje nauczenie się danej specjalizacji oraz otrzymanie specjalnej karty, która jest niezbędna w celu nauczenia się wytwarzania nowych gadżetów danej profesji. Jednak po 14 dniach, tracimy nasze "członkostwo" (razem z kartą) i musimy je odnowić - kosztuje to 2 złota, ALE po 24 godzinach w naszej skrzynce pojawi się losowy schemat na gadżet (niektóre schematy możemy zdobyć tylko w ten sposób! dla przykładu: Lil' Smoky). Wiele osób wręcz niszczy swoje karty członkoskie i płaci 2 złota co chwila aby zdobyć nowe schematy. Gdy znamy już wszystkie schematy, karta członkoska jest nam zbędna.

Oto kilka z najlepszych gadżetów u każdej ze specjalizacji:

Gnomish Engineering
Gnomish Death Ray
Net-o-matic
Nigh-Invulnerability Belt
Lista gadżetów z Gnomish Engineering tutaj.

Goblin Engineering
Goblin Rocket Launcher
Goblin Jumper Cables XL
The Bigger One
Lista gadżetów z Goblin Engineering tutaj.

Należy zaznaczyć bardzo istotną rzecz. Mianowicie kilka przedmiotów z powyżej wymienionych NIE MA wymagania Goblin/Gnomish Engineer (wiele jednak jest Bind on Pickup, czyli Soulbond od razu po wytworzeniu). To oznacza, że wpierw możemy wybrać jedną specjalizację, wytworzyć gadżety, które nas interesują a potem oduczyć się Engineering, od zera nauczyć się znowu tej profesji i wybrać inną specjalizację.

Ponieważ gnomy otrzymują +15 do Engineering, a poziomy mechanicznych petów zależą od poziomu tego właśnie skilla, mechaniczny kurczak czy smok gnoma może posiadać 63 poziom (73 w TBC). Obrażenia nadal będą śmieszne, chodzi tu jednak o wykrywanie stealth. Ponieważ postaci mogą mieć tylko 60/70 poziom doświadczenia, taki mechaniczny pet o 3 poziomy "lepszy", będzie mógł łatwiej wykryć Rogue. Jest to często wykorzystywane u twinków na Battlegrounds, gdzie gnomy maksująca sobie Engineering do 240 (225+15) i dzięki petowi są w stanie bardzo łatwo wykrywać skradających się Rogali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.blackriderswow.fora.pl Strona Główna -> Profesje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin